Як відповісти клієнту на скаргу?

Як відповісти на скаргу клієнта

  1. Як відпрацьовувати негатив незадоволених клієнтів: 7 правил коректних відповідей
  2. Швидко реагувати на негативні повідомлення
  3. Коректно відповідати клієнту
  4. Не вступати в суперечку
  5. Роззброїти проявом емпатії
  6. Дізнатися, чого хоче клієнт
  7. Запропонувати бонус
  8. Отримати зворотний зв'язок

Як правильно відповідати у книзі скарг та пропозицій?

Як відповідати на звернення Відповідайте у книзі відгуків під записом клієнта. Якщо клієнт залишив свої контакти, продублюйте відповідь електронною поштою або телефоном. Відповідь пишіть у вільній формі.