BTL (від англ. below-the-line «під рисою») — сукупність ринкових зв'язків, яка відрізняється від прямої реклами ATL

ATL

above-the-line «вище риси») звичайна, традиційна, явна реклама або взагалі маркетинг: оголошення та рекламні ролики у ЗМІ, зовнішня реклама. Протилежність BTL-реклами. Цільовими аудиторіями (ЦА) ATL-реклами є найширші (масові) соціальні групи населення.

https://ua.wikipedia.org › wiki › ATL_(реклама)

ATL (реклама) – Вікіпедія

(Від англ. above-the-Line) способом впливу на цільову аудиторію. Як правило, інструменти BTL дозволяють взаємодіяти з учасниками рекламних дій особисто, безпосередньо у точках продажу.

Що таке BTL простими словами?

BTL-реклама (below-the-line з англ. "під рисою") – це різновид маркетингової комунікації, спрямованої на вузьку цільову аудиторію. Цей підхід поєднує різні методи утримання існуючих клієнтів та залучення нових.

Що таке BTL та ATL?

ATL-маркетинг – це одностороння комунікація, коли повідомлення націлене на велику аудиторію. З іншого боку, BTL-маркетинг – це двостороннє спілкування між маркетологом та споживачем, яке допомагає побудувати міцні відносини з клієнтами.