Реклама має бути максимально простою Ваша реклама покликана популяризувати певний продукт, тому дуже важливо короткими ємними фразами донести до споживача основні переваги товару. Не варто використовувати довгі та складні пропозиції, різні за кольором та стилем шрифти та велика кількість яскравих картинок.

Як посилити рекламу?

Як підвищити ефективність рекламних кампаній?

  1. Налаштуйте відстеження конверсій.
  2. Сфокусуйтеся на якісних ключових словах.
  3. Дізнайтесь більше про свою аудиторію.
  4. Зробіть посадкову сторінку, що відповідає вашим оголошенням.
  5. Зосередьтеся на зображенні вашого оголошення.
  6. Оптимізуйте оголошення для мобільних

Які слова краще не використовувати у рекламі?

А тепер розглянемо докладніше, які слова не можна використовувати у рекламі. Заборонено використовувати ненормативну лексику, жаргонізми та образи. А також не можна стилізувати звичайні, уживані слова під мат, де явно читається сенс ненормативної лексики.