Виберіть Файл > Друк > Друк (у PowerPoint виберіть один із трьох форматів). У розкривному меню у розділі Принтер виберіть Зберегти як PDF та натисніть кнопку Зберегти. Потім у меню провідника можна присвоїти pdf-файлу ім'я, вибрати місце збереження, а потім натиснути кнопку Зберегти.

Як створити документ у форматі PDF?

Створення PDF-файлів

  1. Відкрийте Acrobat та виберіть Інструменти > Створити PDF.
  2. Виберіть тип файлу, з якого буде створено PDF: один файл, кілька файлів, відсканований файл чи інший варіант.
  3. Натисніть Створити або Далі, залежно від вибраного типу файлу.

Як конвертувати файл у PDF?

Перетягніть файл у вікно PDF2Go або завантажте його з Dropbox, Google Диску або комп'ютера, а потім виберіть напрям перетворення. Якщо хочете перетворити файл на PDF, ви зможете використовувати функцію OCR. Якщо у вас є відсканований документ, використовуйте OCR, щоб розпізнати текст та зберегти у форматі PDF.