Виберіть Файл > Друк > Друк (у PowerPoint виберіть один із трьох форматів). У розкривному меню у розділі Принтер виберіть Зберегти як PDF та натисніть кнопку Зберегти. Потім у меню провідника можна присвоїти pdf-файлу ім'я, вибрати місце збереження, а потім натиснути кнопку Зберегти.
Як створити документ у форматі PDF?
Створення PDF-файлів
- Відкрийте Acrobat та виберіть Інструменти > Створити PDF.
- Виберіть тип файлу, з якого буде створено PDF: один файл, кілька файлів, відсканований файл чи інший варіант.
- Натисніть Створити або Далі, залежно від вибраного типу файлу.
Як конвертувати файл у PDF?
Перетягніть файл у вікно PDF2Go або завантажте його з Dropbox, Google Диску або комп'ютера, а потім виберіть напрям перетворення. Якщо хочете перетворити файл на PDF, ви зможете використовувати функцію OCR. Якщо у вас є відсканований документ, використовуйте OCR, щоб розпізнати текст та зберегти у форматі PDF.