Як правильно нагадати клієнту про запис?

Робіть нагадування про запис зручними Будь-яке повідомлення з нагадуванням про запис має містити в собі дату, час, місце та можливість скасування або перенесення. Якщо є ще якісь деталі, які клієнт повинен знати заздалегідь, їх слід прописувати.

Як залучити клієнтів до процедур?

Ось 15 способів, як залучити клієнтів в салон краси у 2022 році.

  1. Оформити фасад будівлі та підібрати дизайн салону
  2. Налаштувати онлайн-запис на сайті та в соцмережах
  3. Підключити програму лояльності
  4. Додати сайт на Google та Яндекс карти
  5. Вести облік клієнтів у CRM.
  6. Вести блог у ВКонтакті
  7. Завести канал на YouTube.