6 кроків, щоб підібрати ключові слова для контекстної реклами

  1. Крок 1. Визначте, що шукають ваші потенційні клієнти
  2. Крок 2. Знайдіть ключові слова
  3. Крок 3. Перевірте, чи всі запити ви врахували
  4. Крок 4. Визначте мінус-слова
  5. Крок 5. Уточніть запити операторами чи типами відповідності
  6. Крок 6

19-Jul-2019

Щоб знайти найвищі частоти ключові слова для сайту, в першу чергу орієнтуйтесь на максимально узагальнений ключ, що характеризує напрямок вашої діяльності. Потім додайте до нього необхідну кількість високочастотних ключів, щоб просувати їх на головній сторінці.

Як скласти список ключових слів

  1. Поставте себе на місце клієнта.
  2. Вибирайте ключові слова із загальною чи вузькою тематикою залежно від своєї мети.
  3. Використовуйте загальні ключові слова, щоб розширити охоплення аудиторії.
  4. Додайте схожі ключові слова у групи оголошень