Щоб отримати необхідний натяг вкладиш зроблений трохи довше свого посадкового місця. Тому, коли ви «від руки» встановите вкладиш в «ліжко», він трохи виступатиме над площиною роз'єму. Так і має бути – в жодному разі не треба підпилювати або підрізати краї вкладишів!

Вкладиші встановлюються між корінними шийками колінвалу та ліжком у блоці циліндрів, а також між шатунними шийками та внутрішньою поверхнею нижніх головок шатунів. По суті це підшипники ковзання, що дозволяють знизити тертя при обертанні валу і запобігти його заклиненню.

На вкладишах є букви U та L з перекладу з англійської U-верхній, а L- нижній, ставили вкладиші за цим перекладом і мотор застукав, вкладиші ізраїльські верхні вкладиші повинні бити сильніше. Але з перекладу сильний вкладиш вважається нижнім.