Флаєри Цей вид рекламного носія зазвичай продавець вручає покупцю разом із придбаним ним товаром. Флаєр – це свого роду подяка компанії своєму клієнту за покупку. У ньому міститься інформація про акції, заплановані заходи, знижки на ту чи іншу продукцію.Oct 1, 2019
На початку 90-х, коли у Росії з'явився такий феномен як реклама, роздача листівок або, як це інакше називають, Ліфлетінг, був одним з найефективніших способів швидко залучити до себе трафік покупців.
Запрошення – листівки, що містять інформацію про майбутній захід. Їх залишають для розповсюдження на столиках кафе, у розважальних центрах, іноді – вручають до рук представників цільової аудиторії на вулицях.
Види рекламних листівок
- Супутня реклама Відмінний спосіб безпомилково знайти цільову аудиторію за наданою в листівці інформації. …
- Вигода пред'явнику До цього виду листівок відносяться флаєри та купони, зберегти які буде корисно. …
- Запрошення.
- Наклейки …
- Масова роздача