Для цього достатньо натиснути на клавіатурі гарячу клавішу "М". Потім слід вибрати потрібний матеріал, зайти до кожного слоту Bitmap і вказати місцезнаходження відповідної текстури.

Як увімкнути відображення текстур у 3D Max?

Інструкція: 1) У головному меню клацаємо на вкладку Views; 2) Шукаємо у списку Show Materials in Vieport As; 3) Активуємо галочку Shaded Materials with Maps.

Як додати свій матеріал у 3DS Max?

Для того, щоб у новому файлі відкрити бібліотеку матеріалів натисніть кнопку Get Material (Взяти матеріал). Відкриється вікно Material/Map Browser. У списку, що розкривається, виберіть Open Material Library (Відкрити бібліотеку матеріалів). Можна підвантажувати матеріали з будь-якого max-файлу.