Найчастіше, вітаючи покупця, кажуть "Доброго дня" ("Доброго ранку", "Доброго вечора"). Зазвичай "Доброго ранку" говорять до 12.00 години, до 18.00 говорять "Доброго дня", після цього – "Доброго вечора". Можливий варіант "Заради Вас бачити".

Як правильно вітати клієнта?

Воно може бути нейтральним — «Доброго дня», або трохи емоційним — «Здрастуйте, радий вас бачити». Потім розкажіть, хто ви, чим займаєтесь та як можете допомогти. Наголосіть на власній компетентності. Наприклад, не «Я продавець Петро», а «Мене звуть Петро.

Як вітати клієнта у листуванні?

Замість незмінного «Здрастуйте, …!» ви завжди можете написати «Добрий день/вечір, …», «Вітаю!», «Здрастуйте, …, раді вас бачити!», «Ради вашому листу, …! Як ваші справи?" і навіть просто "Привіт!" – Якщо ситуація дозволяє зробити повідомлення менш формальним.