Як запобігти запереченням?

Якщо у клієнта таки виникло заперечення:

  1. Розслабтеся, зробіть вдих, видих. …
  2. Привітайте те, з чим не погоджується клієнт, використовуючи техніку відлуння. …
  3. Ставте запитання клієнту. …
  4. Дайте відповідь на запереченнянадавши додаткову інформацію клієнту. …
  5. Переконайтеся, що клієнт задоволений відповіддю.

Як боротися із запереченнями?

У відпрацюванні заперечень дотримуйтесь цього алгоритму:

  1. Вислухайте клієнта. …
  2. Приєднайтеся до клієнта — покажіть, що ви зрозуміли його, і ви на його боці. …
  3. Відпрацюйте заперечення. …
  4. Уточніть, чи вдалося зняти заперечення і чи є у клієнта ще питання.