Як запобігти запереченням?
Якщо у клієнта таки виникло заперечення:
- Розслабтеся, зробіть вдих, видих. …
- Привітайте те, з чим не погоджується клієнт, використовуючи техніку відлуння. …
- Ставте запитання клієнту. …
- Дайте відповідь на запереченнянадавши додаткову інформацію клієнту. …
- Переконайтеся, що клієнт задоволений відповіддю.
Як боротися із запереченнями?
У відпрацюванні заперечень дотримуйтесь цього алгоритму:
- Вислухайте клієнта. …
- Приєднайтеся до клієнта — покажіть, що ви зрозуміли його, і ви на його боці. …
- Відпрацюйте заперечення. …
- Уточніть, чи вдалося зняти заперечення і чи є у клієнта ще питання.