Як правильно зробити аналіз ринку?

Щоб отримати достовірні та інформативні результати аналізу ринку, потрібно діяти за етапами:

  1. Визначити цілі дослідження. …
  2. Скласти план маркетингового аналізу. …
  3. Визначити методи дослідження. …
  4. Провести дослідження. …
  5. Проаналізувати дані дослідження. …
  6. Презентувати результати.

Де взяти інформацію для аналізу ринку?

Де брати дані? Спеціалізовані портали або ділові ЗМІ, російськомовні чи англомовні, залежно від потреб. У Росії часто виходять статті, де власник бізнесу дає інтерв'ю – наприклад, "Відомості", "РБК", "Комерсант" – і ділиться цифрами по своєму бізнесу, оцінками ринку.