Маркетингові чи digital агентства, що працюють у сфері eCommerce (електронної комерції) розробкою діджитал-стратегій та створенням кампаній, які підвищують впізнаваність бренду, залучають якісні ліди та збільшують конверсію їхніх клієнтів — онлайн-магазинів..
Що робить рекламна компанія?
Маркетингова кампанія – це сукупність маркетингових заходів, проведених у рамках однієї стратегії та спрямованих на просування бренду та його продуктів, залучення нових потенційних покупців, збільшення збуту.
Що входить у маркетинг компанії?
Розробка будь-який маркетингової стратегії включає 7 важливих етапів:
- Вивчення ринку. …
- Оцінка можливостей бізнесу. …
- Оцінка конкурентів. …
- Визначення маркетингових цілей. …
- Вибір позиціонування. …
- Оцінка сегментів ринку та запитів споживачів. …
- Економічна оцінка маркетингової стратегії.