Маркетингові чи digital агентства, що працюють у сфері eCommerce (електронної комерції) розробкою діджитал-стратегій та створенням кампаній, які підвищують впізнаваність бренду, залучають якісні ліди та збільшують конверсію їхніх клієнтів — онлайн-магазинів..

Що робить рекламна компанія?

Маркетингова кампанія – це сукупність маркетингових заходів, проведених у рамках однієї стратегії та спрямованих на просування бренду та його продуктів, залучення нових потенційних покупців, збільшення збуту.

Що входить у маркетинг компанії?

Розробка будь-який маркетингової стратегії включає 7 важливих етапів:

  • Вивчення ринку. …
  • Оцінка можливостей бізнесу. …
  • Оцінка конкурентів. …
  • Визначення маркетингових цілей. …
  • Вибір позиціонування. …
  • Оцінка сегментів ринку та запитів споживачів. …
  • Економічна оцінка маркетингової стратегії.