Що стосується готельного бізнесу, ресепшн – це місце, де здійснюється «прийом» (а також виписка) гостей: оформлення, консультації з питань, що цікавлять, виконання різних прохань (замінити лампочку, замовити сніданок в номер та ін.), продаж додаткових послуг готелю (масаж, сауна, замовлення таксі, екскурсій та ін). 24 черв. 2019р.

Що таке Що таке ресепшн?

Слово «ресепшн» бере своє походження від англійського слова «reception» – прийом, прийомна. Воно, своєю чергою, походить від латинського receptio. Термін вказує на стійку, де адміністратор приймає відвідувачів закладу.

Який має бути ресепшн?

Ресепшн обов'язково повинен мати наступні характеристики: презентабельність та сучасний стиль. Ресепшн є обличчям бізнесу, тому за його станом та якістю судять по всій компанії; оформлення в корпоративних кольорах та/або наявність логотипів компанії.