Якісний сервіс – це концентрація всіх ресурсів та всіх співробітників на задоволенні клієнтів. Всі, хто так чи інакше забезпечує сервіс у компанії, повинні думати про клієнта та його потреби.28 квіт. 2021р.
Яким має бути якісний сервіс?
Відповідно до найпопулярнішої у світі моделі якості сервісу Servqual обслуговування включає такі фізичні параметри: надійність, компетентність і чуйність бізнесу, здатність гарантувати якість, терміни і точність, а також емпатію співробітників.
Що потрібне для хорошого сервісу?
11 золотих правил клієнтського сервісу
- Шукайте лояльних співробітників – особливо тих, хто безпосередньо працює з клієнтами. …
- Розвивайте корпоративну культуру. …
- Забезпечте зворотний зв'язок. …
- Не примушуйте клієнта чекати. …
- Вникайте у кожну ситуацію, застосовуйте індивідуальний підхід. …
- Зробіть сайт зручним.