Якісний сервіс – це концентрація всіх ресурсів та всіх співробітників на задоволенні клієнтів. Всі, хто так чи інакше забезпечує сервіс у компанії, повинні думати про клієнта та його потреби.28 квіт. 2021р.

Яким має бути якісний сервіс?

Відповідно до найпопулярнішої у світі моделі якості сервісу Servqual обслуговування включає такі фізичні параметри: надійність, компетентність і чуйність бізнесу, здатність гарантувати якість, терміни і точність, а також емпатію співробітників.

Що потрібне для хорошого сервісу?

11 золотих правил клієнтського сервісу

  1. Шукайте лояльних співробітників – особливо тих, хто безпосередньо працює з клієнтами. …
  2. Розвивайте корпоративну культуру. …
  3. Забезпечте зворотний зв'язок. …
  4. Не примушуйте клієнта чекати. …
  5. Вникайте у кожну ситуацію, застосовуйте індивідуальний підхід. …
  6. Зробіть сайт зручним.