При порушенні продавцем терміну передачі сплаченого товару продавець зобов'язаний сплатити споживачеві за кожен день прострочення неустойку у розмірі 0,5 відсотка від суми попередньої оплати. Це право прописане у ст. 23.1 Закону РФ "Про захист прав споживачів". Як правило, це допомагає.

Що робити, якщо товар не доставили вчасно?

Отже, товар у обумовлений термін не було доставлено. Стаття 23.1 Закону про захист прав споживачів пропонує покупцеві на вибір 2 варіанти, як можна вчинити: узгодити із продавцем новий термін передачі оплаченого товару; вимагати повернути гроші за куплену річ, яка так і не була передана.

Чи можна відмовитися від меблів, якщо її ще не привезли?

Відповідь: Здрастуйте. Згідно з вимогою статті 26.1 Закону РФ від 7 лютого 1992 р. № 2300-I «Про Захист прав споживачів» Ви маєте право відмовитись від товару у будь-який час до його передачі.