Повернення без чека можливий за наявності Сервісної картки, яку ви пред'являли при покупці. У разі відсутності касового чека або Сервісної картки, яку пред'являли при купівлі товару, Вам необхідно буде довести факт придбання товару в мережі Леруа Мерлен.
Що робити, якщо немає чека для повернення?
Відсутність у покупця касового чи товарного чека це не підстава для відмови у поверненні. Навіть якщо покупець просто викинув чек, товар все одно потрібно прийняти на перевірку та за необхідності повернути гроші (ч. 5 ст. 18 та год.).
Що потрібно для повернення товару в Леруа Мерлен?
Для повернення товару у магазині вам знадобиться:
- гарантійний талон чи висновок авторизованого сервісного центру;
- товар з усіма документами та аксесуарами;
- касовий чек або інший документ, що підтверджує оплату, або Сервісна або Професійна картка, яку ви пред'являли при покупці.