Повернення без чека можливий за наявності Сервісної картки, яку ви пред'являли при покупці. У разі відсутності касового чека або Сервісної картки, яку пред'являли при купівлі товару, Вам необхідно буде довести факт придбання товару в мережі Леруа Мерлен.

Що робити, якщо немає чека для повернення?

Відсутність у покупця касового чи товарного чека це не підстава для відмови у поверненні. Навіть якщо покупець просто викинув чек, товар все одно потрібно прийняти на перевірку та за необхідності повернути гроші (ч. 5 ст. 18 та год.).

Що потрібно для повернення товару в Леруа Мерлен?

Для повернення товару у магазині вам знадобиться:

  1. гарантійний талон чи висновок авторизованого сервісного центру;
  2. товар з усіма документами та аксесуарами;
  3. касовий чек або інший документ, що підтверджує оплату, або Сервісна або Професійна картка, яку ви пред'являли при покупці.