Для підключення необхідно зателефонувати на номер 900, вам відповість голосовий помічник, йому необхідно повідомити слово «оператор» та дочекатися з'єднання зі співробітником. У розмові зі співробітником банку слід повідомити, що потрібне підключення мобільного банку.

Як оформити послугу Мобільний банк?

Підключити сервіс можна різними способами:

  1. У додатку Ощадбанк Онлайн. …
  2. У банкоматі Ощадбанку: «Всі послуги» → «Інформація та сервіси» → Повідомлення (СМС та Push-сповіщення)
  3. За номером 900 – якщо при оформлення картки ви вказали в анкеті свій актуальний номер мобільного телефону. …
  4. У будь-якому офісі банку – Не забудьте паспорт.

Де підключити Мобільний Банк?

У банкоматі Ощадбанку через термінал: потрібно мати картку на руках, знати пін-код. У відділенні банку: потрібно мати на руках паспорт Через онлайн-банкінг: потрібно мати обліковий запис. За номером гарячої лінії потрібно пам'ятати кодове слово.