Мета реклами – довести інформацію до споживача та домогтися їх розташування з метою розширення попиту на товар. Споживачам необхідно надавати повну інформацію, переконувати їх у перевагах продукту чи фірми, формувати та стимулювати попит, створювати психологічну готовність до споживання продукту.

Яку роль грає реклама у маркетингу?

Реклама забезпечує споживачів інформацією про товар або послугу, і тим самим допомагає їм прийняти найкраще рішення про покупку. У свою чергу, виробники, виводячи нових товарів чи послуг ринку, використовуючи можливості реклами, забезпечують себе ефективними засобами спілкування зі споживачами.

Яка користь від реклами?

Реклама надає всебічний вплив на діяльність підприємства. Вона стимулює впровадження нових технологій, сприяє розширенню асортименту товарів та послуг, стимулює використання та впровадження методів менеджменту та нових методів контролю якості виробництва.