Чому він має купити саме у вас?

Відповідь проста: «Зрозуміло, тому, що у нас найдешевший чи найкращий товар, або де ж ви ще таке купите». Стоп! Ніхто не купує речі чи послуги через ціну чи тому, що іншого вибору немає. Клієнту потрібна користь від товару чи послуги, вирішення якоїсь повсякденної проблеми чи просто емоційне задоволення.

У чому на відміну від конкурентів?

20 способів відрізнятися від конкурентів і зробити ваш бізнес особливим

  • Створіть сторінку ресурсів.
  • Використовуйте якісну графіку.
  • Зробіть нарешті контент-план.
  • Почніть збирати всі питання, які вам задають.
  • Зробіть шаблони для постів у соціальні мережі.
  • Проводіть «відкритий годинник»