Щоб швидко вставити таблицю, натисніть Вставка > Таблиця, а потім виділіть потрібну кількість стовпців та рядків. Натисніть і з'явиться таблиця в документі. Якщо потрібно внести зміни, ви можете додати або видалити рядки або стовпці в таблиці Word або PowerPoint для Mac об'єднати комірки.

Як швидко зробити з тексту таблицю?

Перейдіть до тексту, який потрібно перетворити, а потім натисніть Вставка > Таблиця > Перетворити на таблицю. У вікні Текст в таблицю вкажіть параметри. У розділі Розмір таблиці переконайтеся, що вказані числа відповідають потрібній кількості стовпців та рядків.

Як швидко додати рядки до таблиці Word?

Клацніть там таблиці, в якому хочете додати рядок або стовпець, потім перейдіть на вкладку Макет (поряд із вкладкою Конструктор таблиць на стрічці). Використовуйте команду Вставити зверху або Вставити знизу, щоб додати рядки, і команду Вставити ліворуч або Вставити праворуч додати стовпці.